laVida

Alla inlägg under februari 2013

Av lavida - 9 februari 2013 15:21

Igår firade vi vår fantastiska 5-åring Simon.
Riktigt mysigt blev det med födelsedags AW.
Gästerna droppade in och det blev många skratt och samtal. Simon var mer än nöjd med kalaset. Fina gäster och fina presenter.
Tack till alla som kom och förgyllde Simons eftermiddag/kväll.

Av lavida - 7 februari 2013 22:33

En konstig dag på många sätt. Vaknade helt matt. Känndes som jag sovit noll.
Simon säger ibland på morgonen:
- Mamma natten var så liten.
Förstår känslan precis.

Gårdagens eftermiddag/kväll sög musten ur mig.
Tom.
Så känns det idag.
Tom.
Tror det är bra. Måste tänka lite till...
God Natt!

Av lavida - 6 februari 2013 15:00

Så länge satt jag i tandläkarstolen i dag.
FY FAN!
Inte nog med det....jag skall dit minst en gång till!
Så. ..nu har jag gnällt färdigt.
Ha det gott!

Av lavida - 5 februari 2013 21:21

Manuel hämtade farmor Gunnel idag på eftermiddagen. Oliver undrar:
- Vad skall du och pappa göra?
-Vi skall på date,svarar jag.
- Men?! Ni är ju redan gifta!

Av lavida - 2 februari 2013 15:00

Det är något av det tråkigaste som finns tycker jag. Idag tog det 1,5 tim.*pust*
Imorgon installerar vi den nya diskmaskinen.
Tack och lov!

Av lavida - 1 februari 2013 09:41

En bra arbetsvecka är snart slut.
Dags att åka hemåt till familjen igen.
Härligt.
Jag brukar ringa hem varje morgon när jag är här. Byta några ord med alla mina killar.
Idag när jag pratade med Simon så sa jag:
- Åh vad mysigt att komma hem idag. Då kan vi gosa du och jag! Jag har längtat så.
- Nej!
- Va?! Ok...jag får väl titta på dig då...
- Kanske...

Ovido - Quiz & Flashcards