laVida

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av lavida - 7 januari 2013 22:49

Idag körde det igång. Vardagen. Rutiner.

I LÖV!

Barnen längtade till fritids och dagis. Skuttade upp ur sängarna i morse....ja 2/3 iallafall. 1/3 sov gott läänge.

Synd att säga att jag studsade upp ur sängen...men upp gick jag 06:30.

Åkte igenom min första trängselskattsbåge...18 härliga kronor.


Helgen gick ju i innebandyns tecken, och killarna tog sig till 1/8 final i A-slutspelet.

Så duktiga killar!

Laget dom åkte ut mot tog sig till final, så nästa år tar vi dom!


Jag hann gå med mor och syster på My Dog i fredags.....oj oj oj! Årets favorit blev strävhårig dvärgtax......Såååå underbar!


I söndags träffade jag far och syster och vi gick och tittade på pappas nya lägenhet....ja ja inte hans, för den finns inte ännu, men motsvarande hans. Superfin, med helt galet vacker utsikt över hamninloppet. Det blev god lunch/fika oxå. Väldigt trivsamt.


Som sagt vardagen är här och det är skönt!

Lite ordning och reda.

Ovido - Quiz & Flashcards