laVida

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av lavida - 26 januari 2013 21:26

Jaha..då har man suttit och tittat på en norsk del final till Melodi Grand Prix.
Varför kan man undra?
Jo..vår vän Robin och hans kollega Niklas deltog med en låt.
Och dom vann!
Grym låt! Grym sångerska!
Så nu måste vi se den norska finalen.
Kul. Kanske får vi se dom i Stockholm.
Grattis!

Av lavida - 26 januari 2013 15:49

Nu har dom vilat och blivit bakade.
Med kaffe till smakade det mums.

Av lavida - 26 januari 2013 12:10

Efter att igår vara tvungen att se sanningen i vitögat blev jag tvungen att ställa in min tjejmiddag....planerad sen några veckor tillbaka. Ledsen. Men vad gör man? Jag hade inte orkat, och basilusskerna dansar samba i vårt hus.
Så nu bakar jag. Något enkelt. Något nytt.
Nu vilar det i frysen, och jag skall som degen oxå vila en stund.
Snyft...synd om mig.

Ovido - Quiz & Flashcards