laVida

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av lavida - 4 januari 2012 22:09

Två år sedan olyckan.

Tiden går.....

Men som Oliver sa idag:

- Känns som det var förra veckan...typ...


Tänker inte så ofta på det längre, men saker påminner mig dagligen.

Den lilla skenan som ligger på sängkanten....som skall hjälpa det lillla fingret att bli rakt igen.....eller rakare, för helt rakt kommer det ju aldrig bli.

Ärret på Manuels bröstkorg.....

Tiden före och efter.......så kan vi fortfarande säga.

Och så är det före och efter...


Alla lärde vi oss något.

Sen vill man gå vidare.

2 år.......4 Januari 2010 kommer vi alltid minnas.


Det var då en medelåders ;) man blev svårt skadad i en snowboardolycka....


Av lavida - 4 januari 2012 18:18

En helg fullspäckad med roligheter.

Börjar redan i morgon med Gothia Cup för innebandykillarna.

Skall bli så kul.

 Och av någon anledning så är ju jag naturligtvis lite inblandad i detta, så imorgon måste jag vara på plats och se så att allt funkar som det skall i det sekritariat som vi är ansvariga för.

Sen är det matcher man vill se.

Gå gärna in och kolla på: www.gothiainnebandycup.se

Det är Hugo som spelar i P-00 Älvstrandens IBF.

Denna cup håller på fram t.o.m söndag.


In i mellan dettta skall vi på två middagar med vänner, ett kalas och kanske ett besök på My Dog som är nu i dagarna.


Härligt!


Men en dag i taget.....så nu skall jag köra Hugo på träning och sen blir det filmtajm för mig och de stora killarna.

the Twilight saga NEW MOON.


Såg första delen på dagen idag.


Ha det gott!

Spännande!




Ovido - Quiz & Flashcards