laVida

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av lavida - 13 januari 2012 21:57

Avslutade en för övrigt ganska knackig vecka med flaggan i topp!


Imorse tog jag och mamma vagnen in till stan och bara gick runt i alla våra favoritaffärer, fikade på vårt favoritcafe och njöt av ett riktigt favoritväder.


Mamma tog sen bussen hem och jag vagnen hem till mitt.

Fixade lite hemma, handlade och sen var det bara att byta om.


YOGA!!! Inte en dag för tidigt!! Det är ju så skönt, och jag är ju lika vig som ett kylskåp!!

Ser fram emot den här våren med massor av yoga och en kropp i förändring.


När jag kommer hem är huset fullt av killar i alla åldrar.

Pokerkväll med grabbarna.

Först åt vi tacos allihopa och nu någon timma senare sitter de STORA killarna i köket och vi övriga sover, tittar på film lr spelar x-box. Ni får själva lista ut vem som gör vad.


För mig blir det inte sent. Känner mig mör...

Imorgon bitti skall jag bege mig till Lundby-badet för att träffa två tjejer och sen än en gång hoppa upp på den där cykeln.

Tänk...man cyklar som f-n i 45 min och kommer inte EN meter!!

Lite knäpp är man allt.  


Ha en förtsatt bra fredagskväll, KRAM!


Ovido - Quiz & Flashcards