laVida

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av lavida - 16 januari 2012 23:03

Fem personer du möter i himlen (kartonnage)

LÄS! Vilken härlig bok.

God Natt!


Av lavida - 16 januari 2012 22:40

Det kan man väl säga utan att överdriva.

Så längesedan som jag utmanade mig själv på detta vis.


Jag har fixat 45 min cykel och 75 min yoga ikväll.

My god!!


Tänkte innan att:

- Oj oj vilken bra kombo! Lr hur????

Alla stående positioner i yogan var en plåga, jag hade ju redan "använt" mina ben mer än väl i 45 min så jösses vad jag fick slita. Naturligtvis var denna instruktör en sådan som ville hålla positionerna lite längre hela tiden...

- Känn in din kropp. sa hon.

Inte alls svårt, min bara skrek:

- Är du inte klok!!!!!!


När det  gäller mitt cykelpass så klarade jag dagens mål.

  • Stå upp minst en minut i början av varje "backe".
  • Öka motståndet.

Nöjd.


Och........nu sitter jag här med den skönaste känslan, och något säger mig att jag kommer sova som ett barn.


Imorgon är det på`t igen. Då blir det Body Balance.

Heja mig!

Ovido - Quiz & Flashcards