laVida

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av lavida - 14 januari 2012 16:40

Näää, faktiskt inte en enda!!

Joooo nu ljuger jag ju lite...

Startade ju lördagsmorgonen med ett spinningpass, IGEN!!

Jag hade Erica och Malin vid min sida och det är gött! Goa tjejer.

Idag tog det faktiskt TIO minuter innan jag tittade på klockan och ville börja gråta.

Jag stod och cyklade en väldigt kort stund, men ändå mer än förra gången.

Så i det stora hela är jag grymt nöjd med dagens prestation.


På väg hem åkte jag och köpte färskt bröd för att sedan duka fram en fantastisk frukost till oss alla.

Vissa var ju mer trötta än andra.


SEN......har det inte hänt mycket.

Bara slappat.

Läst.


Nu är Manuel iväg med Hugo på innebandymatch. Jag valde att vara hemma idag och fortsätta göra ingenting lr.....blir nog att ta upp stickningen ikväll.

Sen kommer ett nytt favoritprogram:

Stjärnorna på slottet.

Ikväll är Johan Reborg värd.

Jag gillar honom.


Ha en go lördagskväll.

KRAM



Ovido - Quiz & Flashcards