laVida

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av lavida - 17 januari 2012 22:12

Nu känns det i min otränade kropp.....ÖM!!

Men på ett skönt sätt, hmmm konstigt, men ändå. Så är det!

Körde ett BB pass idag, och det var sååååå roligt.

Men kände sviter ifrån gårdagens träning.

Blir bra med vila imorgon.


Tog en härlig promenad med Katrin i morse.

Såå skönt. Skall  försöka promenera dom dagar jag inte tränar.


Hann fixa här hemma lite innan jobb.

Tomtar borta.

Huset känns "luftigt" lr tomt.....vet inte riktigt vilket.

Så nu är det dags för storstädning och efter det...VÅRPIFF!!

Tulpaner.

Nya gardiner.

Byta kuddfodral.

Vädra.

Fina ljus.


Åhhh, va härligt!

Vi går ju mot ljusare tider och det gillas.


Imorgon mycket jobb och återhämtning.

Jag vet minst EN som blir nöjd med att jag inte skall träna imorgon.....Oliver.

Idag innan jag gick så sa han:

- Tråkigt, det känns som du typ inte bor här längre.


Ja,ja... tror det är nyttigt för fler än mig själv att jag kommer iväg och tränar.

Nu är det dags för denna ömma kropp att krypa ner mellan lakanen.

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards