laVida

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Min rumpa.

Av lavida - 7 januari 2012 14:52

Den kan man säkert ha massor av åsikter om, men idag är den bara såååååååå öm!

Varför?

Det kan man oxå fundera massor om, men jag har tränat 45!!! minuter spinning imorse!

Ja, det är sant...ni som känner mig kan trycka upp hakan ifrån bröstkorgen nu.;)


Bästa Malin och Erica var min draghjälp, och i deras sällskap så kommer det absolut att bli fler gånger.

Såhär några timmar efter så är all dödsångest och svimmningskänsla som bortblåst och jag känner bara en go känsla i hela kroppen.

T.o.m min ömma rumpa känns mest som positiv känsla!

Nästa lördag sitter jag där absolut igen!!


Tack Erica och Malin!

  

 
 
Ingen bild

ElisabethT

7 januari 2012 19:51

Aj min haka!
Trodde du spann en gång och aldrig mer ville ha den nära-döden-upplevelsen igen ;O)
Kul att känna träningsvärk, det är den enda positiva värk som finns.
Kram

 
Ingen bild

Lena m fam

8 januari 2012 20:11

Såå duktig, skulle inte ens i min vildaste fantasi sätta mig på en spinning cykel.....Men det är jag det. Grattis!

lavida

10 januari 2012 11:09

Hoppas det blir fler gånger....har bokat in fler pass. Håll tummarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards