laVida

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Skidhjälm.

Av lavida - 18 januari 2012 21:00

En sådan har jag köpt idag. En rosa.

Men det är en hjälm och jag har svårt för det.

Alla har det, och självklart så förstår jag grejen. Men ..... jag passar inte i den. Så är det. Japp!


Vi åker ju till Sälen v.11 och då är det åka som gäller! Skall bli så härligt.

Samma gäng som ifjol. Det funkar så bra. När man är så många så finns det alltid någon att åka med.

Barnen är mellan 3-13, en härlig skara.


Idag har det varit jobb och lite tid för mig själv in i mellan.

Mitt projekt: En låda om dagen. Funkar. Det blir färre och färre....snart är det inte många kvar.


Ingen träning idag. Ser fram emot morgondagen då det blir cykel med brudarna. 


Har kollat på Mästerkocken. Det programmet gillar jag. Härlig avkoppling.

Imorgon mer röj och jobb.


Ha det gott! 

 
 
malin

malin

18 januari 2012 22:34

först måste jag bara säga: "jag är en av brudarna" yihaaa - ses imorgon :)

och hjälm - självklart - det är bästa grejen vännen, det värmer såå skönt, bättre än alla mössor i världen - och man är såå cool i hjälm, kan tänka mig att du kommer äga backen i din rosa hjälm (jag har en svart och du må tro att jag är fett grym i backarna) - Sälen, Tandådalen eller vart ska ni???

kraaam,ses imorgon -sovgott

http://mallafors.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards