laVida

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Fin Te.

Av lavida - 21 januari 2012 13:15

Jag fick en fantastiskt fin teburk i julklapp av min syster, och i den hade hon lagt sitt favoritte.

Jättefint.

Men det här teet är underbart. Så härligt och glädjespridande.

 

Köpte dessa två sorter igår. Redan på den lilla kartongen så ser man att detta är något extra.


Idag öppnade jag dom för att ligga i den fina lådan, och då möttes jag av detta:

   

Sååååå fint. Det här går jag definitivt igång på. Så genomtänkt!

Doften slår emot mig. Mmmmmm...

Och sist men absolut inte minst så får man alltid ett litet visdomsord.

Lycka, värme.

 

En fröjd för öga och gom att umgås med detta te!

Prova vet ja!!


Tack syster för att du introducerade detta för mig. Kram

 
 
elisabethT

elisabethT

21 januari 2012 13:58

Åååh så fint!
Jag får nog allt pröva. Det är härligt när det finns en tanke rakt igenom.
Var kan jag handla?
Kram

http://kapverde.blogg.se

 
malin

malin

21 januari 2012 14:57

lyxigt :) och jag undrar, precis som Elisabeth, vart köper man detta!?!? kram på dig, trevlig helg <3

http://mallafors.blogspot.com

 
Lillasyster

Lillasyster

21 januari 2012 18:55

Åh vad glad jag är att du tycker om det lika mycket som jag hoppades på! Allt från förpackning till smak är helt underbart, som du säger! Finns att köpa på Ica, Coop, hälsokost.

Kram på dig fina syster, hoppas du har en härlig helg <3

http://linneaeleonor.bloggerska.se

lavida

22 januari 2012 15:57

Hitta det inte på Coop Eriksberg, men Ica Kvantum. Var inne på Hälsokosten och jösses vad många olika smaker det fanns där!! Men 7kr dyrare........och det kostar ju redan liksom...så det blev Ica.
Jag har haft en grym helg! Kram

 
Lillasyster

Lillasyster

21 januari 2012 18:57

Ps. Missa inte att det finns en yogarörelse på varje paket också!

http://linneaeleonor.bloggerska.se

lavida

22 januari 2012 15:54

Men jaaaaaa, det såg jag nu!! Snacka om genomtänkt!!! Löv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards