laVida

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Fredag kväll.

Av lavida - 27 januari 2012 23:00

Snart dags att hoppa i säng. Börjar dagen imorgon med ett spinningpass. Skön start.

Sen när jag kommer hem brukar vi ha "lyx" frukost.

Det tycker vi är mysigt. Då finns det mesta man kan önska sig på frukosbordet.


Idag var en bra dag. Först mycket jobb och sen mor och far på besök.

Ikväll var det jag och Hugo med Simon som sidekick som fixade fredagmiddagen för de andra.

Menyn vi valde blev:

  • Drink: The best of Cassius och Hallon Suprise
  • Oliver, Parmaskinka, Fetaost på tandpetare.
  • Oxfile`med Ungsbakade grönsaker, en bea, sparris och fräsch grönsallad.
  • Prinsessbakelse lr vaniljglass med kolasås lr Blixten McQueenglass.

Betyget blev:

Oliver 9 poäng

Manuel 8 poäng


Vi är mycket nöjda med det betyget.

Nästa par ut är Manuel och Oliver.

Det ser vi fram emot.


Nu ropar kudden.....

En sak till: Tack Sara för mycket goa skratt idag, Underbart!!!


God Natt!

 
 
Ingen bild

Sara

28 januari 2012 08:04

Kul att det kunde glädja någon.. Själv grät jag mig till sömns ;-)

lavida

28 januari 2012 20:42

Jag ler fortfarande när jag tänker på det.:)

 
malin

malin

28 januari 2012 13:57

mysig fredagstradition - och kul med poäng :) det får vi nog testa hemma... kram på dig, ha en fortsatt fin lördag <3

http://mallafors.blogspot.com

lavida

28 januari 2012 20:41

Vi försöker göra detta en fredag i månaden.
Det är jättemysigt!
Tack för idag. Kram

 
ElisabethT

ElisabethT

28 januari 2012 14:54

Vad innehåller The best of Cassius?
Mmm mat ät gott och det är kul att laga tillsammans. Betyget talar för sig självt.
Kram

http://kapverde.blogg.se

lavida

28 januari 2012 20:39

Det du.....det är hemligt.;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards