laVida

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av lavida - 3 februari 2012 10:13

- Vet du om att du är jättefin? Vet inte vem du är eller varför du är här, men jag ville bara tala om att du är jättefin.


En helt okänd människa kom fram till mig i frukostmatsalen och sa detta.

Vilken start på dagen!

Fredag.

Det kan bara bli en fantastisk dag.


Sitter och tittar ut över ett helt snötäckt landskap. Så härligt.

Här har det snöat oavbrutet i tre dagar. MYS!!

Snart tid att sätta sig på tåget för att åka hem.

Veckan har varit väldigt bra. Lugn och skön.

Har även hunnit med en powerwalk på minst 40min varje dag så träningen har rullat på även här.

Nu ser jag fram emot kvällens yogapass och förhoppningsvis ett cykelpass.

Tyvärr blir dom passen fullbokade snabbt och jag hanninte denna gång, men jag hoppas fortfarande.

Har en vän som hjälper mig att hålla koll.  


Väl hemma så blir det mys med familjen i kvadrat!!

Ha det gott allihopa och ge någon du känner en kram.

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards