laVida

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av lavida - 16 februari 2012 22:43

I måndags var ju min syster och hennes Apa med hund här för att gratta Simon.

Med sig hade dom den finaste present!

Min syster har virkat den själv!

 

En Lejonmössa!

Simon älskar den!

Redan samma dag så sprang han omkring här ute med manen svajande i vinden.

Skall ta en bild på honom med den på sig.


Så kul att få.

Underbar att bara vila ögonen på.

Så stolt över min duktiga syster!

Kram

Av lavida - 16 februari 2012 20:57

Detta var ett hett ämne förstår jag.

Men jag var ju inte ensam om detta.  

Någon hade upplevt det samma och andra stod helt frågande...


Hur som helst så verkar det inte spela någon roll om BH:n är gammal eller ny, den kan uppenbarligen framkalla gnisselljud i båda fallen.

Jag testa de lite och kom nog fram till att det är nere i bågen som gnisslet sitter.....hm...


Jag bestämmde mig iallafall för att inte använda just denna BH i jobbet. Den är ju trots allt ny!

Den får hänga med mig på lediga dagar. Får se om den sköter sig bättre då.


Men.....en ny BH skall det bli, imorgon!

Ha det bäst!


P.s Det är kul att ni kommenterar......men ännu kuligare om ni gör det här på bloggen. Då finns det nämligen kvar en lång tid framöver och jag kan titta tillbaka och minnas. D.s


Ovido - Quiz & Flashcards