laVida

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Gnissel 2.

Av lavida - 16 februari 2012 20:57

Detta var ett hett ämne förstår jag.

Men jag var ju inte ensam om detta.  

Någon hade upplevt det samma och andra stod helt frågande...


Hur som helst så verkar det inte spela någon roll om BH:n är gammal eller ny, den kan uppenbarligen framkalla gnisselljud i båda fallen.

Jag testa de lite och kom nog fram till att det är nere i bågen som gnisslet sitter.....hm...


Jag bestämmde mig iallafall för att inte använda just denna BH i jobbet. Den är ju trots allt ny!

Den får hänga med mig på lediga dagar. Får se om den sköter sig bättre då.


Men.....en ny BH skall det bli, imorgon!

Ha det bäst!


P.s Det är kul att ni kommenterar......men ännu kuligare om ni gör det här på bloggen. Då finns det nämligen kvar en lång tid framöver och jag kan titta tillbaka och minnas. D.s


 
 
malin

malin

16 februari 2012 21:55

tänk om det inte är bh'n som gnisslar...??? :O

http://mallafors.blogspot.com

lavida

16 februari 2012 22:26

mina tänder???!! ;)

 
Lillasyster

Lillasyster

16 februari 2012 22:03

Jag tror det kan ha och göra med vad bh:n är gjord i för material?
Kram!

http://linneaeleonor.bloggerska.se

lavida

16 februari 2012 22:25

Tror du har rätt!
Blev du sjuk igen? Stackars!
Kram och krya!

 
Ingen bild

Lotten

16 februari 2012 22:11

Hejsan
Om du skall jag passa på att tipsa om Change. Butiken på Backaplan, bra o kunnig personal o bra priser. Finns i Arkaden oxå!

Kram
Ses snart o tack för i tisdags

lavida

16 februari 2012 22:24

Då skall jag försöka ta mig dit imorgon. Skall då passa på att fråga......men tänker att min syster nog är rätt ute i sina tankar....
Tack själv! Så mysig stund mitt i vardagen. Mer sånt!
Ses snart! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards