laVida

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av lavida - 5 februari 2012 22:24

Började helgen med att gå på ett schlagercykelpass med Bästa Malin och Erica. Göta petter!!!!

Har aldrig gillat Linda Bengtzing speciellt mycket......och efter i fredags så har jag absolut INTE ändrat mig!

Vi Cyklade som f-n rent ut sagt!!!!

Heja oss!!


Efteråt så stannade jag kvar för att njuta ett Yogapass....men ack vad jag bedrog mig.

Det var det pissigaste yogapass jag någonsin varit på!

Jag var så j...a förbannad och irriterad, det var inte lång bort att jag tog min matta och drog mitt i passet.

USCH!


Ja,ja en rask promenad hem i kylan fick mig på andra tankar.....Tacokväll med bästa killarna. Mys!

Men....denna kvinna vat trött, för att inte säga helt utmattad. Så vid tiotiden så rasa jag i säng.


Lördagen var PARTY!

Startade dagen med ännu ett cykelpass med Malin. Väldigt härlig start, men jag hade ont!!

Men dom som vet säger att det bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna mer.....


Farmor Gunnel kom ifrån Mariestad för att passa killarna.

Vi hade ju även iår fixat GRANNSKAPSFEST!

  • Melodifestival Quiz
  • ca: 80 glada gäster!
  • 3 st fantastiska band
  • Kyrkbyns bästa bar
  • Kyrkbyns coolaste bartender

Jag vad mer skall man säga?

Succe!

Iår var det ett väldigt tryck!! Och väldigt många kom fram för att tacka för en fantastiskt rolig fest!

Väldigt kul att höra.....för det ligger ju en hel del arbete bakom.

Skönt att få lite cred!

Kanske blir det nästa år igen.....undra vad jag skall knåpa ihop för Quiz då??


Idag...bara ingenting! Så gott!

Imorgon...vardag. Så skönt.


Till sist:

Träningsveckan som gick..kanonnöjd!

Sju stycken träningspass genomförda:

Fyra powerwalks på minst 40min.

Två cykelpass.

Ett (skit) yogapass.

Målen för förra veckan uppfyllda då det gäller träning.


Nästa vecka blir en utmaning då Manuel är borta mycket.....

Plus att jag skall nu börja fokusera lite mer på vad jag stoppar i mig.

Inget sött på vardagar har ju funkat bra hitills så det fortsätter jag med. Nu skall pasta, ris m.m minskas..


Dags för vecka fem!

Jag är taggad!


Over and Out.

Ovido - Quiz & Flashcards