laVida

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Sol.

Av lavida - 26 februari 2012 22:39

Vilken dag. Bara kulsaker. Måbra saker.

Härligt med sådana dagar.

Solen har tittat på osshela dagen och himlen har varit blå.

Vårkänslorna kommer krypandes. Livet kommer tillbaka. Leendet på läpparna sitter kvar lite längre.

Tittat på killarna när dom spelat innebandymatcher. Båda vann. Härligt.


BodyBalance med Malin på Lundbybadet var så gott! Har sån träningsvärk och kände mig stelare än någonsin..

Men det kommer bli fler gånger...även för Malin tror jag. :)


Nu på kvällen har jag varit på ett mycket bra möte. Mycket saker på G på vårt dagis.


Imorgon en ny vecka. Mycket.....

Ringde min mamma, så hon kommer och bor med oss i tre dagar. Bra med lite hjäip när det är mycket som händer.

Något som jag blivit bättre på...... att fråga, be om hjälp.

Ensam är inte alltid starkast.


Till sist....jag vann igår!!! Vad va det jag sa??? Fantastiskt!

Fin fin Choklad fick jag med mig hem....mmmmmmmmmmmmm den var jättegod!

Tack Eva-Lotta!   


Jag är väldigt nöjd med vllka som gick vidare igår.


Nu ser jag fram emot FINALEN som vi kommer att se tillsammans i Sälen, kvällen är redan planerad, iiihhhiiih va kul!


Önskar er en underbar vecka!

Kram


 
 
Ingen bild

Lena m fam

26 februari 2012 23:14

Lucky you, fick gå av några timmar tidigare, black out fredag kväll, lediga timmar blev inte lediga så söndag kväll blev så much nicer, hem och två (tre)killar bara love you....mmmm me ike!

 
Ingen bild

Lottentotten

27 februari 2012 08:45

Gott att du vann, och kom ihåg att ta den med hem. Efter all tårta igår och min dåliga karaktär hade det varit rent förödande att ha din choklad kvar hemma. Tack själv.
kram

lavida

1 mars 2012 21:15

Dålig karaktär??
Är det inte du som tränar hemma så ofta du kan?
Superbra!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lavida - 28 april 2015 23:47


Han är VÅR alldeles egna 15 åring, den bästa! Var alltid den du är, underbar! ...

Av lavida - 25 februari 2015 16:04


Aldrig roligt att vara sjuk. Utmaningen är att inte hasta vidare för snabbt. Jag har blivit bättre på det. Tillåter mig att känna. Fundera. Det man kommer fram till är inte alltid roligt, men ofta ett steg framåt. Ser fram emot en ny resa i helg...

Av lavida - 25 december 2014 12:32


Julafton kom iår igen. Det blir alltid jul, oavsett.... Min var lite stressig men mer härlig! God fortsättning. ...

Av lavida - 29 augusti 2014 17:20


Mitt liv håller på att ändra riktning, och det är jag som styr skutan. Fortfarande väldigt overkligt. Men en sak vet jag.... det här blir en spännande resa, en resa jag drömt om lääänge. ...

Av lavida - 20 augusti 2014 11:51

Idag gick han iväg mot skolan. Vår yngsta prins. Dagistider är förbi och ett nytt kapitel i vårt liv börjar. Så nöjd och glad när du tog pappas hand och promenerade iväg imorse. Som du längtat! All lycka till dig. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards